ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی های جدید به کار رفته در ساخت ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی زندگی را برای ما آسان تر کرده است و باعث شده است که در وقت و زمان انجام کارها صرفه جویی شود. اطلاع داشتن از ویژگی ها و امکانات ماشین لباسشویی که در خانه داریم، موضوع مهمی است که می تواند در بهتر انجام شدن کار ها به مصرف کننده و کاربر کمک نماید. زمانی که برای خرید ماشین لباسشویی ال جی به فروشگاه ها و بازار مراجعه می کنید، فروشنده برخی از ویژگی های دستگاه را برای شما توضیح خواهد داد ولی توجه داشته باشید که هر مدلی از یک محصول ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارد که برای اطلاع از تمامی آن آپشن ها نیاز است که کاتالوگ و دفترچه‌ی راهنمای لباسشویی الجی را با دقت بیشتری مطالعه و بررسی کنید. در این مقاله به چند مورد از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی های ال جی جدید که دانستن آن برای هر مصرف کننده ای ضروری می باشد، اشاره خواهیم کرد.

کاربردی‌ترین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی

کمپانی الجی یکی از برندهای برتر و پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی برقی بخصوص ماشین لباسشویی های آپشنال است که در طی سال های فعالیت خود توانسته است سهم قابل توجی از بازار ماشین لباسشویی های اتومات را به خود اختصاص دهد. الجی برای تولید لباسشویی های خود از شیوه شستشوی دستی الهام گرفته و با کمک فناوری دایرکت درایو حرکت شستشوی دستی را در دستگاه های لباسشویی خود به القا کرده است. آگاهی از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا به شکل موثری از لباسشویی خود استفاده کنند و نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی الجی را در طی مصرف برای خود کاهش دهند. در ادامه این بخش مهمترین و برجسته‌ترین امکاناتی که لباسشویی های الجی در اختیار کاربران و مصرف کنندگان خود قرار می‌دهند را شرح داده ایم.

شستشوی سریع و پاکیزه با فناوری ™TurboWash

1. شستشوی سریع و پاکیزه با فناوری ™TurboWash

اولین ویژگی ماشین لباسشویی ال جی قابلیت شستشوی سریع لباس ها است. این قابلیت نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می شود، بلکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی آب و برق نیز خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است لباس ها زیاد کثیف نباشند؛ بنابراین استفاده از این ویژگی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. به طور کلی می‌توانیم بگوییم که با روی کار آمدن تکنولوژی TurboWash لباسشویی های الجی زمان شستشو به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده در عین اینکه لباس ها را هم به طور قابل قبولی تمیز می‌کند. مزیت دیگری که قابلیت توربرو واش یا شستشوی سریع لباسشویی الجی دارد این است که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود. این فناوری جذاب برای مواقعی که به شستن سریع لباس ها نیاز داریم، در عرض 2 دقیقه آب را روی لباس ها افشانه می‌کند و نهایتا تا 15 دقیقه لباس های تمیز و بدون نیاز به اتو به شما تحویل می‌دهد.

2. قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس

یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی که در مدل های جدید لباسشویی های ال جی وجود دارد Addwash است که به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که در اگر لباس فراموش شده ای دارند و می‌خواهند بعد از شروع برنامه شستشو به لباسشویی اضافه کنند، با مکث برنامه شستشو آن را درون لباسشویی قرار دهند. برای اینکه از این قابلیت استفاده کنید کافی است در هر مرحله از شستشو که هستید دکمه Pause را بزنید و منتظر بمانبد در قفل درب لباسشویی الجی شما باز شود. اقلام مورد نظر را به محتوای دیگ بیافزایید و مجددا دکمه Start را بزنید.

اثربخشی ™TURBOWASH

3. اثربخشی ™TURBOWASH

همانطور که گفتیم توربو واش یکی فناوری بسیار کاربردی است که ال جی روی لباسشویی های خود به کار گرفته است. TurboWash یک برنامه شستشوی نرمال را کاهش داده و روی 59 دقیقه تنظیم می‌کند که با وجود اثربخشی بالایی که دارد در مصرف برق و آب نیز صرفه جویی می‌کند. توجه داشته باشید که این قابلیت با شستشوی سریع 15 دقیقه ای تفاوت دارد.

4. عیب یابی هوشمند لباسشویی های الجی

چهارمین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی، سیستم عیب یابی هوشمند می‌باشد. این ویژگی در بیشتر مدل های لباسشویی های جدید ال جی وجود دارد. زمانی که ماشین لباسشویی دچار خرابی، نقص فنی یا مشکلی در نحوه‌ی عملکرد معمول خود بشود، می توانید از طریق پنل مربوطه، آپشن عیب یابی هوشمند را روشن کرده و مشکل ایجاد شده را شناسایی کنید. البته مدل های جدیدتر لباسشویی الجی هوشمندانه تر عمل می‌کند و مشکلات به وجود آمده را در قالب ارور می‌توانید روی نمایشگر مشاهده کنید. برای اطلاع از پیغام ارورها از راهنمای ارورهای لباسشویی ال جی ما کمک بگیرید.

برنامه پیش شستشو لباسشویی الجی

5. تاخیر در شروع شستشو یا برنامه پیش شستشو

پنجمین ویژگی مهم ماشین لباس شویی های جدید الجی،  قابلیت تنظیم زمان شروع به کار دستگاه می باشد. در مواقعی ممکن است شما بخواهید لباس ها در زمان خاصی شسته شوند و یا زمانی که مشغول به انجام کار های دیگری هستید، دستگاه شروع به کار کند. برای استفاده از این ویژگی می‌توانید با فعال کردن گزینه های مورد نظر از روی پنل زمان شروع به کار و پایان کار ماشین لباسشویی را تعیین کنید. این ویژگی یکی از مهمترین و پرکاربردترین آپشن هایی است که می تواند در انجام با کیفیت و بی‌نقص عملیات شستشو و صرفه جویی در زمان به شما کمک بسیار زیادی نماید.

6. شستشوی بهینه با ۶ حرکت شستشو ۶MOTION

از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی که بسیار کاربردی و مهم است حرکت شش جهتی است. این ویژگی همان آپشنی است که در ابتدای مقاله در مورد آن صحبت کردیم. 6MOTION ویژگی است که شستشوی دستی را القا می‌کند و در تمیز شدن بهتر لباس ها کمک می‌کند. با انتخاب برنامه شستشوی مناسب با جنس البسه فناوری گشتاور مستقیم شش حرکتی باعث می‌شود که دیگ ماشین لباسشویی در شش جهت مختلف بچرخد. این ویژگی علاوه بر محافظت بی‌نظیری که از لباس ها ایجاد می‌کند از جنس آنها نیز محافظت می‌کند.

7. لرزش و صدای کمتر لباسشویی الجی

الجی یک تنه همه ویژگی های کاربردی را در لباسشویی های جدید خود ارائه می‌دهد. اگر به دنبال لباسشویی مدرنی هستید که بتواند همه خواسته هایتان یکجا برآورده کند، ماشین لباسشویی الجی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی لرزش و صدای حداقلی است. تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی های الجی به گونه ای طراحی و تعبیه شده است که مصرف کننده کمترین لرزش و صدا را تحمل کند.

8. قابلیت ™True Steam

یکی از ویژگی های آزاردهنده ای که در ماشین لباسشویی های قدیمی وجود داشت این بود که نمی‌توانستند مواد آلرژن را حذف کنند و همین موضوع سبب به وجود آمدن مشکلاتی در افراد می‌شد. اما لباسشویی های جدید lg با کمک تکنولوژی ™True Steam تقریبا 99.9 درصد آلرژن ها را حذف می‌کند. قابلیت بخارشوی لباسشویی الجی کمک شایانی به کاهش باکتری ها کرده است و به طور قابل توجهی چروک و بوی نامطبوع لباس ها را از بین می‌برد. همچنین ترکیب این قابلیت با برنامه شستشوی Baby care باعث شده است تا لباس هایی نرم و عاری از هرگونه باکتری برای کودکان داشته باشید.

مطالعه‌ی دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی توصیه می‌شود

همان طور که گفته شد برای اطلاع از تمامی وویژگی های ماشین لباسشویی ال جی، بهتر است پس از خریداری آن کاتالوگ و دفترچه ی راهنمای دستگاه را مطالعه کنید. دانستن امکانات، نحوه ی استفاده ی درست از دستگاه، نحوه ی نگهداری و … از مواردی هستند که در دفترچه دستگاه نوشته شده و با مطالعه آن می توانید علاوه بر اطلاع از چگونگی افزایش طول عمر دستگاه، در وقت و پرداخت هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مواجه شدن با هر گونه ایراد در عملکرد معمول ماشین لباسشویی می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی تک سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی بهره مند شوید.

خدمات مرتبط 

تعمیر مایکروفر ال جی در کرج 

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر یخچال  ال جی در کرج 

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

5/5 - (2 امتیاز)
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *