مقایسه ای بین برند های معروف ماشین لباسشویی

اکثر افراد زمانی که برای خرید تهجیزات و وسایل خانه به بازار یا فروشگاه های معتبر لوازم خانگی مراجعه می کنند، به دنبال تولیدات برند های معروف هستند و شما افراد کمی را پیدا خواهید کرد که محصولات برندی ناشناخته را خریداری کنند مگر اینکه بودجه ی محدودی داشته باشند و این موضوع باعث شود تا آن ها انتخاب صحیح نداشته باشند.

اینکه همه ی ما به دنبال خرید از برند های معروف تولید کننده ی لوازم خانگی هستیم دلایل مختلفی دارد؛ برای مثال می توانیم به این موضوع اشاره داشته باشیم که این تولید کنندگان دارای تجربه و سابقه ی زیادی می باشند و در واقع خریدار به تجربه و کیفیت بالای محصولات عرضه شده توسط برخی از برند های خاص حس اعتماد بیشتری دارد یا ممکن است ویژگی هایی در محصولات و لوازم خانگی های شناخته شده و مارک وجود داشته باشند که در برند های دیگر یافت نشوند؛ بنابراین امکان انتخاب لوازم خانگی از برند معتبر با توجه به دید افراد مختلف هستند و دلایل متفاوتی نیز دارد و همانطور گه گفتیم اغلب به این دلیل بر روی این موضوع حساسیت و تاکید وجود دارد که اکثر افراد به دنبال کیفیت در محصولات و کالاهای خریداری شده هستند.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی و بررسی و مقایسه ی برند های معروف تولید کننده ی ماشین لباسشویی بپردازیم. این دستگاه یکی از وسایل ضروری در یک خانه می باشد که در انتخاب و خرید آن لازم است نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت علاوه بر برخورداری از کیفیت لازم و همچنین بر طرف سازی نیاز به استفاده از این محصول، احساس رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

کمپانی سامسونگ و ال جی دو برند معروف تولید کننده ماشین لباس شویی و لوازم خانگی

این دو تولید کننده، در بازار مصرف ایران بسیار پر طرفدار هستند. حال ممکن است برای خریداران این سوال پیش بیاید که کدام برند بهتر است و از چه طریقی می توان گزینش عاقلانه تر و بهینه تری در هنگام خریداری این دستگاه داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال ضروری است که از جوانب مختلفی به بررسی محصولات دو برند سامسونگ و ال جی بپردازید؛ زیرا هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و تکنولوژی های مختلفی هستند. شرکت LG به عنوان یکی از تولید کنندگان معروف ماشین لباس شویی خانگی و صنعتی، فعالیت خود را از سال 1958 در کشور کره ی جنوبی  و با نام تجاری گلداستار آغاز کرد وپس از مدتی فعالیت این شرکت توانست نخستین شعبه خود را در نیویورک افتتاح کند.

شرکت ال جی در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم در جهان می باشد که اکثریت ایرانی ها با آن آشنایی دارند. یکی از موفق ترین رقبای برند LG، شرکت سامسونگ می باشد که از سال 1938 فعالیت خود را آغاز کرده و تا سال 1980 در زمینه های مختلفی فعالیت داشته است و سپس توانسته با تولید لوازم خانگی مختلف از جمله دستگاه های برقی و الکترونیکی و به ویژه ماشین لباسشویی های پر قدرت و کم صدا،  در بازار های جهانی شناخته شود و هم اکنون یکی از موفق ترین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم منزل می باشد که طرفداران زیادی دارد.

ما به عنوان یکی از فعال ترین تعمیرگاه های مجاز تعمیرات انواع لوازم خانگی و البته ماشین لباسشویی به شما خریداران محترم توصیه می کنیم که برای انتخاب ماشین لباس شویی با صرف نظر کردن از نام برند، ابتدا باید ویژگی هایی و امکاناتی که از این وسیله می خواهید را مشخص کنید زیرا ممکن است در محصولات یک برند ویژگی به خصوصی وجود داشته باشد که در تولیدات برند های دیگر یافت نشود.

ماشین لباسشویی سامسونگ

مهمترین نکات در انتخاب ماشین لباس شویی مناسب

1.ظرفیت: این دستگاه معمولا دارای سه مدل با ظرفیت های 5،7 و یا 14 کیلویی هستند و در واقع دارای ظرفیت مشخصی هستند و با توجه به میزان استفاده شما باید بهترین ظرفیت را انتخاب کنید.

  1. کم صدا بودن: درست است که شما همیشه از ماشین لباسشویی استفاده نمی کنید و ممکن است در هفته یک الی دو بار این وسیله را روشن کنید اما در هنگام خرید باید این موضوع را در نظر بگیرید که این دستگاه لازم است علاوه بر قدرت و ویژگی های مناسب دارای صدای کمی باشد و همچنین لرزش نداشته باشد.

3.مصرف انرژی و آب پایین : پیشنهاد می شود در هنگام خرید، ماشین لباس شویی ای را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن امکانات کافی مصرف انرژی و آب پایینی داشته باشد. این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شما خواهد شد.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند ماشین لباسشویی از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود و همچنین تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی تماس حاصل فرمایید.

خدمات مرتبط 

تعمیر مایکروفر ال جی در کرج 

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر یخچال  ال جی در کرج 

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

Rate this post
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *