مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با سامسونگ

اگر در 5 سال اخیر ماشین ظرفشویی نخریدید، ال جی و سامسونگ را مد نظرتان قرار بدهید. هر دو برند کره ای هستند و محصولات بسیار خلاقانه ای ارائه دادند. اینکه کدام را انتخاب کنید باید ببینید از ماشن ظرفشوییتان چه انتظاری دارید.

ما در اینجا به هر دو شرکت نگاهی میاندازیم ،  به محصولاتشان و در آخر مقایسه می کنیم که کدام ماشین ظرفشویی برای مصرف شما مناسب تر است.

ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی یک شرکت چند ملیتی است و چهارمین شرکت بزرگ در کره ی جنوبی است. این شرکت در سال 1947 به عنوان یک شرکت پلاستیکی تاسیس شد و در سال 1958 ستاره طلایی یک شرکت الکترونیکی را گرفت . امروزه ال جی به 3 قسمت تقسیم شده : لوازم الکترونیکی ال جی، ال جی در صنایع شیمیایی، و ال جی در ارتباطات از راه دور و موبایل

ال جی اولین شرکت کره ای بود که لوازم خانگی به آمریکا صادر می کرد ، و در آن زمان محصولات GE را می زد

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ بزرگترین شرکت در کره جنوبی است.

سامسونگ در سال 1938  تاسیس شد . در دهه های بعدی آن ها وارد خرده فروشی و بیمه و ایمنی و پارچه هم شدند.

امروزه سامسونگ در سراسر دنیا هست مثلا سیستم های اطفا حریق سامسونگ، بیمه عمر سامسونگ، و…

به نظر می آید که سامسونگ محصولات قابل اعتمادی را تولید می کند.

هر دو این کارخانه ها تلویزیون هم تولید می کنند اگر قصد خرید دارید در تخفیفات ویژه شرکت کنید مثل روز کارگر و…

مقایسه ماشین ظرفشویی ال جی با ماشین ظرفشویی سامسونگ

ال جی و سامسونگ به نوعی رقیب هم هستند و هر دو سعی می کنند طراحی خوبی را داشته باشند ، ولی گزینه های کمتری  را ارائه می دهند. مثلا ویژگی های ابتدایی که استاندارد ماشین ظرفشویی ها است را تغییر نام می دهند ، یا تنظیماتش و چرخه های شست و شو را تغییر می دهند.

تنها تفاوت محرض ال جی این است که از سیستم یا نظریه بخار برای پیش شست و شو استفاده می کند قبل از اینکه روی برنامه شست و شو برود. ولی این هم چیز دور از ذهنی نیست چون دمای شست و شو 120 تا 160 درجه هست و خود به خود بخار هم تولید می شود.

سامسونگ می گوید که نحوه آبپاشی کردن و تکنولوژی این قسمت را جدید کرده .به جای اینکه آب با فشار بالا اسپری بشود، سامسونگ این اسپری عمودی را چرخانده و در کف ظرفشویی هم قرار داده.

ماشین ظرفشویی

ال جی مدل LDT9965BD

ویژگی ها: صفحه  کنترل لمسی مخفی- شست و شو  با بخار – تنظیم زمان برای آغاز به کار شست و شو – سنسور تعیین میزان اینکه بیش از اندازه پر شده- استیل با کیفیت – سه سبد

سامسونگ مدل DW80J7550UG

ویژگی ها:15 نوع تنظیمات –کنترل مخفی – سیستمآب  افشانی – سنسور نشتی آب – 5  چرخهشست و شو- استیل با کیفیت

توزیع

هر دو برند در بازار به وفور موجود است. از برند های ماشین ظرفشویی اروپایی مثل بوش هم بیشتر موجود است. هر دو برند طراحی خوبی را دارند . ولی مهم این است که کدام تمیز  تر کار می کند؟

ماشین ظرفشویی ها همه خوب کار می  کنند. سامسونگ خدمات پس از فروش خوبی را ارئه  می دهد و در مقایسه با ماشین ظرفشویی بوش 1 میلیون ارزان تر است.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند ماشین ظرفشویی از جمله تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی تماس حاصل فرمایید.

خدمات مرتبط 

تعمیر مایکروفر ال جی در کرج 

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر یخچال  ال جی در کرج 

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

Rate this post
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *