ارور یا خطای IE در ماشین ظرفشویی ال جی

خطاهایی یا ارور هایی که در ماشین ظرفشویی ال جی و سایر برندها اتفاق می افتد با چند گام ساده قابل حل کردن می باشد.

کد خطا یا ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی

ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی به این معناست که سطح آب بعد از 10 دقیقه پر شدن به واحدی که باید می رسید نرسیده است.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

لطفا موارد زیر را کنترل کنید:

  1. ببینید که شیر فلکه آب باز باشد
  2. اگر جدیدا ماشین ظرفشویی نصب شده، باید ببینید که شیر فلکه خانه کاملا باز است. مسیر ورودی آب را کنترل کنید تا هیچ گونه پیچ خوردگی در شلنگ آن وجود نداشته باشد که باعث بشود ماشین ظرفشویی نتواند خوب آب بگیرید. همچنین خیلی مهم است که سطح زیر ماشینتان صاف باشد ، چون اگر سطح زیرش هموار نباشد ممکن است ارور IE بدهد
  3. فشار آب را کنترل کنید، فشار آب باید بین 20-120 باشد.اگر این فشار کم باشد ، باعث می شود که آب خوب داخل ماشین نشود. اگر فشار آب خیلی پایین بود با یک لوله کش تماس بگیرید تا این مشکل را برطرف کند.
  4. اگر شیر تخلیه آب پایین تر از ماشین ظرفشویی نصب بشود، این باعث می شود نتواند آب را خوب تخلیه کند. و باعث بروز ارور IE می شود.ارتفاع شیر تخلیه باید از ته ماشین ظرفشویی بیش از 10 باشد . در این مورد، شیر تخلیه را طبق دستور العمل داده شده در کتابچه راهنما دوباره نصب کنید.
  5. اگر ماشین ظرفشوییتان در محلی نصب شده که قسمتی از آن در معرض دمای پایین تر از یخ زدن قرار دارد، ممکن است آن قسمت یخ بزند. می توانید یخ آن قسمت را با یک حوله نم دار با آب گرم ، ذوب کمنید. همین که یخ آن قسمت آب شد ، ماشین ظرفشویی دوباره می تواند به کارش ادامه بدهد.

اگر با وجود راهکارهای بالا هنوز ارور IE وجود داشت شاید نیاز باشد که با تعمیرگاه ما تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می توانید با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.lg.com/us/support/product-help/CT10000009-20150140938312-other-error-codes

4.8/5 - (41 امتیاز)
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *