تا چه حد از ویژگی ها و امکانات ماشین لباسشویی منزل خود اطلاع دارید؟

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی های جدید به کار رفته در ساخت لوازم خانگی زندگی را برای ما آسان تر کرده است و باعث شده است که در وقت و زمان انجام کار ها صرفه جویی شود. اطلاع داشتن از ویژگی ها و امکانات لوازم خانگی مختلف، موضوع مهمی است که می تواند در بهتر انجام شدن کار ها به مصرف کننده و کاربر کمک نماید. زمانی که برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه ها و بازار مراجعه می کنید، فروشنده برخی از ویژگی های دستگاه را برای شما توضیح خواهد داد ولی توجه داشته باشید که هر مدلی از یک محصول ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارد که برای اطلاع از تمامی آن آپشن ها نیاز است که کاتالوگ و دفترچه ی راهنمای دستگاه را با دقت بیشتری مطالعه و بررسی کنید.در این مقاله به چهار مورد از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی که دانستن آن برای هر مصرف کننده ای ضروری می باشد، اشاره خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی

  • اولین و مهم ترین ویژگی ای که باید از آن اطلاع داشته باشید؛ امکانات برنامه ی شستشوی دستگاه می باشد. برنامه ی شستشو دارای آپشن های بسیار زیادی است که شما می توانید با توجه به جنس لباس و الیاف به کار رفته در آن نوع شستشوی مناسب را از روی پنل انتخاب کنید.برخی از لباس ها بهتر است که با آب سرد شسته شوند و یا مدت زمان شستشوی آن ها توسط ماشین لباس شویی مهم است، برنامه های شستشو این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند و با استفاده از آن ها می توانید کار شستشوی لباس را در زمانی کمتر و به بهترین شیوه انجام بدهید.
  • دومین ویژگی مهم دستگاه ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی سریع لباس ها می باشد. این قابلیت نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما می شود، بلکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی آب و برق نیز خواهد شد.گاهی اوقات ممکن است لباس ها زیاد کثیف نباشند؛ بنابراین استفاده از این ویژگی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
  • سومین ویژگی سیستم عیب یابی ماشین لباس شویی می باشد. این ویژگی در برخی از مدل های این دستگاه وجود دارد. در زمانی که دستگاه دچار خرابی، نقص فنی یا مشکلی در نحوه ی عملکرد معمول خود شده است می توانید از طریق پنل مربوطه، آپشن عیب یابی هوشمند را روشن کرده و مشکل ایجاد شده را شناسایی کنید.
  • چهارمین ویژگی مهم ماشین لباس شویی های مدرن، قابلیت تنظیم زمان شروع به کار دستگاه می باشد. در مواقعی ممکن است شما بخواهید لباس ها در زمان خاصی شسته شوند و یا زمانی که مشغول به انجام کار های دیگری هستید، دستگاه شروع به کار کند. برای استفاده از این ویژگی می توانید با فعال کردن گزینه های مورد نظر از روی پنل زمان شروع به کار و پایان کار ماشین لباسشویی را تعیین کنید. این ویژگی یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین آپشن هایی می باشد که می تواند در انجام با کیفیت و بی نقص عملیات شستشو و صرفه جویی در زمان به شما کمک بسیار زیادی نماید.

مطالعه ی دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی توصیه می شود.

همان طور که گفته شد برای اطلاع از تمامی ویژگی ها و امکانات یک دستگاه لوازم خانگی، بهتر است پس از خریداری آن کاتالوگ و دفترچه ی راهنمای دستگاه را مطالعه کنید. دانستن امکانات، نحوه ی استفاده ی درست از دستگاه، نحوه ی نگهداری و … از مواردی هستند که در دفترچه دستگاه نوشته شده و با مطالعه آن می توانید علاوه بر اطلاع از چگونگی افزایش طول عمر دستگاه، در وقت و پرداخت هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مواجه شدن با هر گونه ایراد در عملکرد معمول ماشین لباسشویی می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی تک سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی بهره مند شوید.

خدمات مرتبط 

تعمیر مایکروفر ال جی در کرج 

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر یخچال  ال جی در کرج 

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

Rate this post
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *