چطور یک مایکروویو که درش خوب بسته نمی شود را تعمیر کنیم

مونتاژ ضامن (چفت) در

اگر درب ماکروویو شما بسته نمی شود یا قفل نمی شود ، معمولا به این معنا است که خود قفل در مشکل دارد.قفل در عموما دو تا قلاب دارد که به یک بست در قاب ماکروویو وصل شده .وقتی قلاب درست کار کند ، باعث می شود به سوئیچ کمک کند تا برق و انرژی لازم برای روشن شدن ماکروویو تامین بشود ، پس اینکه آنها به ترتیب درستکار کنند بسیار مهم است. مونتاژ قفل در به صورت فنرهای کشیده پرس شده یکی به دیگری ساخته شده تا کشش لازم به قلاب ها داده بشود . یک قفل در شکسته یا یک قلاب شکسته و فنر پاره شده  ، باید تعویض بشود . برای اینکه به مونتاژ دسترسی یابید ، ماکروویو را خاموش کنید و پنل داخلی در را بیرون بیاورید ، که با یک زبانه پلاستیکی در جای خودش ثابت شده .

مایکروفر-مایکروویو

پیچ خوردگی فنر

اگر در ماکروویو بسته نمی شود یا قفل نمی شود ، ممکن است به خاطر پیچ خوردن فنر یک فنر باشد . خوشبختانه این مشکل ساده حل و تعمیر می شود . فنر تاب خورده معمولا باعث می شود که در ماکروویو بسته نگه داشته بشود. عموما دو تا فنر داریم ، هر کدام در یک سمت . برای کنترل کردن فنرها ، ماکروویوتان را از برق بکشید و پنل در را بردارید . فنرها در پایین در قرار دارند . ببینید که فنرها آسیب ندیده باشند و یا شل نشده باشند در صورت هر نوع پوسیدگی هم آن ها را تعویض نمایید .

مشتری ها گفتند که خودشان در کمتر از 15 دقیقه تعمیر کردند و اظهار داشتند واقعا ساده بوده

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند مایکروفر و مایکروویو از جمله تعمیرات مایکروفر ال جی خود با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان تعمیرگاه مجاز ال جی تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.partselect.com/Repair/Microwave/Door-Not-Closing-Properly/

Rate this post
برچسب ها :

3 دیدگاه در “چطور یک مایکروویو که درش خوب بسته نمی شود را تعمیر کنیم

  1. سلام خواهشمندم راهنمایی یا کمکم کنید مایکروویو من برق وصل می شه دگمه لمسی ثانیه تا50 روشن می شه. اما استارت کار نمی کنه روشن نمی شه مازندران نور نمایندگی نداره. چکار کنم واسه تعمیر

    1. ال جی تک سرویس گفت:

      درود سرکار خانم فرجیان.برد خراب می باشد.موفق باشید

  2. خیلی خوشحال شدم از اطلاعات که در اختیار همه می گذارید خودم که دوماه به خاطر کار نکردن استارت مایکروویو با وجود اتصال داشتن برق کلافه شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *