راهنمای خرید کولر گازی برای منزل

انتخاب و خرید وسایل منزل همواره یکی از دغدغه های بزرگ افراد مختلف می باشد. پیشرفت علم و تولید محصولات جدید با تنوع بالا باعث شده است که این انتخاب دشوار تر شود. برای اینکه شما بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید؛ باید قبل از مراجعه به فروشگاه های معتبر از اطلاعاتی در مورد انواع برند های تولید کننده کولر گازی، ویژگی های دستگاه استاندارد و مناسب، میزان مصرف انرژی، کم مصرف بودن، ظرفیت آن دستگاه و… به دست آورید.

با اندکی تحقیق و جستجو در فضای مجازی و اینترنت تا حد زیادی می توانید این آگاهی را کسب کنید و همچنین در هنگام مراجعه به بازار و فروشگاه های لوازم خانگی نیز تا حد امکان در مورد وسیله از فروشنده جویای اطلاعات بیشتر باشید. به هر میزان که با آگاهی بیشتر نسبت به انجام کاری و یا خرید لوازم منزل اقدام کنید، از انتخاب خود راضی تر خواهید بود.

در سال های اخیر، استفاده از کولر گازی به خاطر مزایایی که دارد بسیار افزایش یافته و به دنبال آن مشتریان بیشتری نیز در صدد استفاده از خدمات پس از فروش هستند و به همین میزان میزان مراجعه به نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه های لوازم خانگی نیز افزایش یافته است. اگر قبل از خرید این دستگاه، با کسب اطلاعات لازم نوعی از آن را انتخاب کنید که با میزان استفاده ی شما هماهنگی بیشتری داشته باشد، تا حدی زیادی به طولانی تر شدن عمر مفید کولر گازی و کاهش نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات کمک کرده اید.

کولر گازی - اسپیلت

مهم ترین نکات برای انتخاب و خرید کولر گازی چیست؟

1. مساحتی که در اختیار دارید را، ارزیابی کنید.

شما برای داشتن بهترین انتخاب باید محیط خانه و میزان متراژ آن را ارزیابی کنید و دستگاهی را خریداری کنید که ظرفیت و توان آن متناسب با مساحت خانه شما باشد و بتواند به بهرتین شکل محیط را خنک کند.

2.به میزان مصرف انرژی توجه داشته باشید.

بسیاری از مدل های کولر گازی همانطور که توان بالایی در خنک سازی محیط دارند، از مصرف انرژی زیادی هم برخوردار می باشند و شما به عنوان یک خریدار حواس جمع و با دقت باید به این موضوع توجه داشته باشید که در نهایت بتوانید کولری را خریداری نمایید که علاوه بر راندمان بالا، مصرف انرژی پایینی داشته باشد و باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شود.

3.شرایط آب و هوایی و مکان استفاده از کولر گازی را مشخص کنید.

در انتخاب چنین دستگاهی باید به شرایط آب و هوایی منطقه و مکانی که قرار است از آن استفاده شود، توجه داشته باشید. این موضوع علاوه بر این که به ما در انتخاب کولر مناسب کمک می کند باعث می شود که دستگاه خریداری شده راندمان بالاتری داشته باشد. به عنوان مثال اگر خانه ی شما در منطقه ای گرم و خشک واقع شده است، پیشنهاد می شود مدلی را انتخاب نمایید که ظرفیتی بین 500 تا 600 بی تی یو داشته باشد؛ بر این اساس با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ی محل زندگی یا کار خود، مناسب ترین مدل کولر گازی را خریداری کنید.

4.ابعاد، وزن و تولید صدای کم:

بهتر است کولری که خریداری می شود دارای ابعاد و وزن مناسبی بوده و با محیط خانه شما هماهنگی داشته باشد. علاوه بر این در هنگام خرید کولرگازی به میزان عدد دسی بل نوشته شده در کاتالوگ محصول دقت کنید؛ هر چه قدر این عدد کمتر باشد میزان صدایی که دستگاه در زمان فعالیت تولید می کند نیز کمتر است.

5.محصولی که خریداری می کنید، باید دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد تا در زمان خرابی محصول به مشکل برخورد نکنید و بتوانید به راجتی از خدماتی که توسط نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز تعمیرات انواع کولر گازی ارائه می شود، استفاده نمایید.

6.دقت داشته باشید که کولر باید دارای سیستم پرتاب باد با قدرت مناسب باشد ؛ در واقع هر چه قدر عملکرد این سیستم بهتر انجام شود، محیط خانه سریع تر خنک می شود.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند کولرگازی اسپیلت از جمله تعمیرات کولرگازی اسپیلت ال جی خود با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران و کرج تماس حاصل فرمایید.

Rate this post
برچسب ها :

1 دیدگاه در “راهنمای خرید کولر گازی برای منزل

  1. علی گفت:

    با سلام توضیحات بسیار عالی بودن،ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *