راهنمای خرید جاروبرقی با کیفیت

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید لوازم خانگی منزل همانند جاروبرقی به فروشگاه های معتبر در شهر خودتان مراجعه کنید و به علت تنوع زیاد مدل های تولید شده توسط برند های ایرانی و خارجی مختلف، در انتخاب این وسیله دچار سردرگمی شده باشید. انتخاب و خرید لوازم خانگی برقی باید به دقت و با آگاهی قبلی صورت بگیرد تا بهترین و کارآمد ترین مدل با توجه به نیاز شما خریداری شود. برای خرید جاروبرقی برند های مختلفی در بازار وجود دارند که شما باید با توجه به بودجه ای که برای خرید در اختیار دارید بهترین مدل و برند را انتخاب کنید.

اگر سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که این وسیله دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام برای محیط ها و شرایط مختلف با کاربری های متفاوتی طراحی شده اند؛ به عنوان مثال جارو برقی های خانگی برای تمیز کردن منزل مناسب هستند و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد متناسب با نیاز خانگی است. نوع دیگر این دستگاه، جاروبرقی های صنعتی هستند که برای استفاده در محیط های کاری همانند کارگاه ها و کارخانه ها، هتل ها و مهمانخانه ها و …. طراحی شده اند و دارای قدرت، توان و ویژگی های بیشتری نسبت به نوع خانگی می باشند.

جاروبرقی

 فاکتور های مهم در انتخاب جاروبرقی را فراموش نکنید.

  • توان و قدرت موتور

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب این دستگاه قدرت موتور می باشد؛ زیرا در صورتی که جارو توانایی کمی در مکش داشته باشد، تمیز کردن محیط به درستی انجام نمی شود.

  • لوله تلسکوپی

لوله ی تلسکوپی این امکان را به کاربر می دهد که لوله ی جارو برقی را متناسب با قد خود تنظیم نموده تاو موجب خستگی کاربر در مدت زمان طولانی استفاده از این وسیله نشود.

  • چرخ های جاروبرقی

چرخ ها برای حمل و استفاده راحت تر از این وسیله طراحی شده اند و باید از استحکام و اندازه ی مناسبی برخوردار باشند و در شرایط مختلف خانه بر روی فرش، موکت و سرامیک به راحتی حرکت کنند.

  • صدای موتور

میزان صدای موتور ممکن است برای افراد زیادی آزار دهنده باشد. در انتخاب جارو برقی باید به این پارامتر توجه ویژه ای داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که در علاوه بر برخورداری از قدرت بالای موتور،کم ترین میزان خروجی صدا را داشته باشد.

  • کنترل خاموش و روشن روی دسته ی جاروبرقی

اگر دستگاه انتخابی شما از دکمه های مخصوص خاموش و روشن کردن بر روی دسته بهره مند باشد، در مواقع و شریط به خصوصی بسیار کارآمد بوده و موجب سهولت و افزایش سرعت انجام کار می گردد.

  • اندازه ی سیم برق

سیم برق باید به گونه طراحی شده باشد که علاوه بر برخورداری از جنس مناسب، از اندازه ی کافی بهره مند بوده و همچنین جارو برقی نیز به سیستم خودکار برای جمع کردن سیم برق مجهز باشد.

  • ظاهر و ابعاد و رنگ

اگر چه ظاهر جاروبرقی بستگی به سلیقه کاربر دارد اما توجه به ابعاد و ظاهر در انتخاب آن پارامتر مهمی می باشد به گونه ای که این دستگاه  باید ابعاد مناسبی داشته باشد و فضای کمتری را اشغال کند.

  • وزن

در شرایطی ممکن هست نیاز به بلند کردن دستگاه و انتقال آن به محیط دیگری باشد؛ بنابراین وزن آن نیز پارامتر بسیار مهمی هست و نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. جارو برقی باید از موادی ساخته شده باشد که علاوه بر حفظ استحکام و محکم بودن بدنه، وزن کمی داشته باشد و کاربر به راحتی بتواند آن را حمل کند.

  • میزان مصرف انرژی

مصرف انرژی بالا در انواع لوازم خانگی برقی موجب پرداخت هزینه ی اضافی بیشتری علاوه بر هزینه ی خرید آن ها می شود؛ پس در انتخاب یک دستگاه مناسب باید به این پارمتر توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا در صورتی که این انتخاب به درستی انجام نشود حتی اگر جاروبرقی خریداری شده از قدرت و بیشترین امکانات را داشته باشد، موجب اتلاف هزینه ی بیشتری می شود .

  • فیلتر و کیسه ی داخلی

در صورتی که قصد خرید جارو برقی کیسه ای را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که کیسه و فیلتر آن دارای ظرفیت کافی بوده و به سرعت پر نشود و همچینین تمیز کردن یا تعویض آن به آسانی انجام شود. علاوه بر این در مواقعی که نیاز به مراجعه به تعمیرگاه یا مراکز ارائه دهنده ی خدمات داشته باشید، هزینه ی کمتری برای تعویض آنها پرداخت خواهید کرد.

پس از انتخاب و خریداری جاروبرقی مورد نظر برای افزایش عمر وسیله پیشنهاد می شود که به صورت مداوم و مخصوصا در مواقعی که نوسانات برقی وجود دارد، از آن استفاده نکنید و همچنین با تعویض به موقع فیلتر و کیسه از آسیب دیدن موتور جلوگیری نمایید.

شما عزیزان جهت تعمیرات لوازم خانگی خود در انواع برند از جمله تعمیرات لوازم خانگی ال جی می توانید با تعمیرگاه ال جی تک سرویس تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

1 دیدگاه در “راهنمای خرید جاروبرقی با کیفیت

  1. دیده روشن گفت:

    با سلام یه جاروبرقی ال جی سایکینگ دارم ولی لوله تلسکوپی و لوله خرطومی آسیب دیده و شکسته است می خواستم سفارش بدم واسم بفرستید میشه در مورد هزینه و کارایی که باید انجام بدم راهنمایی کنید در ضمن ساکن شیراز هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *