بهترین ماشین های ظرفشویی ۲۰۱۷ در برندهای مختلف

در اینجا لیستی از برترین ماشین ظرفشویی ها را آورده ایم که به طور حرفه ای با کتری ها و مواد غذایی را از روی ظروف شما پاک میکند.

  • ماشین ظرفشویی ال جی LG LDT9965BD با سیستم بخار از بالا

بهترین مجموعه از لحاظ شست و شوی بی صدا و با ظاهری مدرن

رنگ استیل سیاه مانند این ماشین ظرفشویی باعث می شود که اثر انگشت روی آن باقی نماند ، و همیشه براق به نظر برسد. با توجه به ژنراتور آبو بخاری که دارد ، دیگر لازم نیست  ظروف را از قبل خیس کنیم یا روی دور pre wash قرار  دهیم. همه از سبد سوم که قابل تنظیم است خوششان می آید که به این صورت می توان فنجان های کوچک اسپرسو، ملاقههای سیلوری و … را جا داد. همراه با تکنولوژی دسبیل پایین 42dBA که در رنج قیمت خودش بی صدا ترین ماشین ظرف شویی است.

بهترین ماشین های ظرفشویی 2017 در برندهای مختلف

  • ماشین ظرفشویی 24 اینچی با مخزن بزرگ سامسونگ مدل DW80J7550US

بهترینماشین ظرف شویی لکه بر و بی صدا

قابلمه ها و  ماهی تابه ها با تنظیمات تعبیه شده در این ماشین ظرفشویی کاملا تمیز خواهند شد.به راحتی می توانید انتخاب کنید که بخش راستی یا چپی از سبد پایینی را با فشار آب بالاتر و دمای آب بیشتری بشورد. به علاوه سیستم آبی دیواری که باعث می شود ظرف ها کاملا تمیز بشوند.

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDF760SADB سری طلایی 49 دسیبلی

بهترین از لحاظ عملکرد شست و شو

کنترل های دکمه ای از گذشته وجود داشته و الان هم به صورت پیشرفته تری در این ماشین ظرفشویی به کار گرفته شده . با تنظیم چرخه ی شست و شو به راحتی دستتان را روی آن کنترل های الکترونیکی می گذارید و با فشردن چندین دکمه چرخه یشست و شو شروع به کار می کند. علاوه بر این سیستم کنترلی ، چراغ آبی رنگ صدای شست و شو به آشپزخانهیتان نور آبی رنگ ملایمی را می دهد.

  • ماشین ظرفشویی SHX3AR75UC بوش 24 اینچی

اگر ظرف هایتان تمیز به نظر می رسد به این معنا نیست که استفاده از آن ها هیچ خطری برای سلامتی ندارد. خوشبختانه ، این ماشین ظرفشویی  خیالتان را راحت کرده و مطابق با اصول بهداشتی قدرتمند تعبیه شده در آن ظرف ها را می شوید و با کتری ها را از بین می برد. علاوه  بر آنیکی دیگر از ویژگی ها این است که در صورت سر ریز شدن آب از نشت آن جلوگیری می کند

ماشین ظرفشویی

  • ماشین ظرفشویی ویرپول WDT720PADM سری گلد با کنترل از بالا

بهترین ماشین ظرفشویی از لحاظ شست و شوی سریع با بهترین قیمت

بهترین ماشین ظرفشویی برای خانواده های بزرگ،  می توانید مطمئن باشید که ظرف هایتان و قاشق چنگال هایتان بسیار تمیز می شوند، با توجه به تکنولوژی  لکه زدایی و مکانیسم اسپری ظروف سیلوری تعبیه شده در آن. پنج چرخه ی شست و شوای که دارد گزینه های بیشتری را پیش روی شما می گذارد –مثل شست و شوی یک ساعتی-که همه چیز را به سرعت تمیز می کند. علاوه بر ظاهر استیلی تک رنگی که در آشپزخانه ی شما خوب به چشم می آید

  • ماشین ظرفشویی سامسونگ DW80J3020UB 24 اینچی با کنترل های جانبی

بهترین از لحاظ جا دهی ظروف

میتوانید در سبد بالایی به راحتی ظرف هایی را بگذارید که ارتفاعشان تا 14 اینچ می رسد ، و در سبد پایینی فضای کافی برای ظروف بزرگ و کاسه ها دارید

  • ماشین ظرفشویی ال جی LDF5545STبا کنترل های جانبی

بهترین از لحاظ نمایش ساده

صفحه نمایش LED این ماشین وقتی هر یک از 9 چرخه ی شست و شو را انتخاب کنید کمکتان می کند که سطح شستو شو را متوجه بشوید. همچنین 4 تا بازوی اسپری کننده که همه جا را پوشش می دهد – و ذره ذره ظروف شما را تمیز می کند.میخواهید یک حجم کمی ظرف بشویید و نمی خواهید آب زیادی استفاده بشود؟ می توانید آن را روی حالت شست و شوی سبد بالا یا پایین تنظیم کنید تا آب و انرژی لازم خود را معطوف به یک قسمت از ماشین بکند.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند ماشین ظرفشویی از جمله تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خود همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با تعمیرگاه ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.bestproducts.com/appliances/large-appliances/g520/best-dishwasher-reviews

Rate this post
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *